Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Aralık 2014 Salı

Kara Tahta Boyası ile Kavanoz Çalışması

Merhaba!
Salı günü yayınladığım videonun postu eksik kalmıştı.
Hadi kavanozun fotoğraflarına bakalım :)

Bu çalışmanın ayrıntılı çalışması için tıklayın!

Gerekli malzemeler;
Kara tahta boyası
Kağıt bant
Tebeşir


Kapağı için;
Mat akrilik boya
Glass and Tile medium
Bordo akrilik boya
Vernik

Kavanozu güzelce yıkadım, kuruladım. 
Boyayacağım alanı kağıt bant ile  belirledim  üç kat boyadım.
Katlar arasında 1 saat bekledim.
Kuruduktan sonra tebeşirle yazısını yazdım.
Vernik atılmıyor bu boyanın üzerine.

Kapağına ise ;
Önce glass and tile medium'u  bir gece önceden sürdüm.
Ertesi gün mat mint yeşiline boyadım ve stencil şablonu ile yuvarlak noktaları yaptım.
Üzerine vernik attım.

Sizlerde farklı objelere kara tahta boyasını uygulayabilirsiniz.
Çok güzel bir boya, çok sevdim :)

Takipte kalın!






2 yorum:

  1. bir önceki postun videosu açılmıyor bende. bilgisayarın güvenlik ayarlarını değiştirmek gerekiyormuş
    bu kara tahta boyasını ahşap boyamaya başladığım ilk zamanlardan beri yabancı sitelerde görür dururdum.
    duvar panosu falan yapıyorlar,kapılara sürüyorlar :) özellikle çocuk odalarında çok kullanıyorlar
    ( her yeri boya kalemleriyle boyayıp durmasınlar diye :D )
    hatta saksılara da senin bu kavanoza yaptığın gibi etiket amaçlı kullanıyorlar.
    güzel olmuş,beneğendim ben. yaz gelince saksılarıma yapmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz en güzelini yaparsınız :) merakla bekliyorum çalışmanızı, teşekkür ederim :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.