Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Aralık 2014 Cumartesi

Kargo Kapımı Çalmadı

Merhaba!
Yeni yıl geliyor diye bir tek  benim mi sinirlerim bozuluyor?
Nefret ediyorum yeni yıldan, nefretttttt....
Benim için 2015'in gelmesi demek sadece alışveriş ve hediye demek
Hiçç öyle umut,mutluluk,sağlık falan beklemiyorum, sizler de beklentilerinizi düşük tutarsanız iyi olur bence, çünkü sadece tarih yazarken sayı değişikliği olacak diye havalara uçamam, kimse kusura bakmasın. 
Her zaman ki atarımı yaptıysam, esas konumuza geçebilirim değil mi?
Dün instagram'ı açtım neredeyse tüm paylaşımlar şu cümleyle başlıyordu;
"bugün kargo kapımı çaldı ve bu sürpriz kutu geldi."
Tabii kutunun içinde bin bir hediye var.
Bana da koydu galiba, hiçbir firma bana yeni yıl hediyesi yollamadı.
Yollamasın  istemiyorum zaten de (yan cebe atabilirler) insan ufaktan (çokkk) kıskanmıyor değil.
 Velhasıl kelam bu durumu biraz ti'ye alarak bir video çektim.

İzleyin görün, gülün :))

Ve dışarı çıktım, Gratis'e gittim, 
 "gör götüm yolları, iç soğuk suları" durumu beni anlatıyor çünkü pamuk alıp geri döndüm.
 Neden? Çünkü para yok :(
Kredi kartım hacklenmiş, Allah cezanızı versin hackleyecek zamanı buldunuz :(
Telefona bir mesaj "107 dolar alışveriş yaptınız " diye, hönkkkk...
Çarşamba günü bir siteden alışveriş yapılmış, hemen bankayı aradık.
Karşımda ki adam o kadar hızlı konuştu ki söylediklerinin yarısını anlamadım.
En sonunda kredi kartını kapattırdık. Anlamadım bu işi, ama dur bakalım peşini bırakmayacağız.
Bu gereksiz ve sinir bozucu ayrıntıdan ve Gratis'e gidip geldikten sonra;
eve bir geldim, kargo gelmiş bende ki tepki  "aaaaaaaaa hadi bee..." şeklinde.
Peki en çok merak edilen sorunun cevabı "bu kargoyu kim yolladı?"
Çok sevgili "makyaj benim dünyam" adıyla instagram hesabında paylaşım yapan
Şükran :) Bana sürpriz yapmış :) Hiçbir firmanın ürününü istemiyorum.
Böyle gönlü zengin insanların varlığı sürdükçe dünya yaşanılır bir yer bence.
Çok teşekkürler Şükran, ağlarken, zırlarken yüzümü güldürdün vallahi :)
Bursa'ya gelince mutlaka bir kahve içelim, seni çok öpüyorum.
Nasıl denk geldi, inanamadım. 
Allah sesimi duydu, dur hazır sesim duyuluyorken
bir, iki şey daha isteyeyim 
1) Zengin Kısmet
2) Zengin Kısmet :)
3 ) eeeee tahmin edebilirsiniz herhalde :)

Takipte kalın, geri kalmayın!
instagram
Twitter
Facebook
Youtube





4 yorum:

  1. Kıyamam ya.. Ah şu hackerlar!:)
    Hediyeni Gül'e Gül'e kullan!:)

    YanıtlaSil
  2. anaaa geçmiş olsun canım ya :(
    nası geçiyo bu kart numaraları hackerların eline anlamıyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol cnm :( bende bilemedim nasıl geçiyor, banka da sinir etti beni, ne olacak bakalım :(((

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.