Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Aralık 2014 Cumartesi

Taş Boyama Örnekleri

Merhaba!
Eksik kalmadım ve taşları boyadım bir de video çektim, video için tık.
Deniz kenarında romantik romantik gezerken "şu taşları toplayayım lazım olur, boyarım"diyerek topluyorsanız siz bir "kendin yap" insanısınız. Ya da evde biriken ıvır zıvırı atmıyorsanız ve ev belediyeyi arayacak kıvama geldiyse tebrikler; kendin yap projelerinin dibine vurmuşsunuz.
Bende durumlar belediyelik olma yolunda ilerliyor ☺
Evde atılacak şeyleri istif yapıyorum resmen, şu dursun boyarım, bu kalsın bişi çıkar bundan vb.
Allah'tan annem bazen "toplu çöp atma törenleri" düzenliyor da kurtuluyorum.
Mesela ne zaman taşları toplasam daha sonra boyamak için arasam annem; 
"attım ben onları, ne yapacaktın ki?" Tabii bende kısa süreli bir sinir harbi ☺
Sonunda muradıma erdim ve taşlarımı boyadım.
İlk defa denediğim bu projeyi çok sevdim, devamı gelecek orası kesin.

Benim amatör çalışmalarım bu şekilde ☺
Videomda ayrıntılı bir şekilde yapım aşamaları var! İzleyiniz ☺



sitesinden alınmıştır.

sitesinden alınmıştır.


taş boyama
sitesinden alınmıştır.

çocuklar için çok güzel bir proje, Ceylin'le yapabiliriz, taşların arkası mıknatıslı.



Balıklı taş boyama
Google görseli

kuşlu taş boyama
Google görseli

baykuşlu taş boyama
Google görseli





Örnekleri görünce benim taşlar utandılar vallahi :)
"Ne yapalım cnm insan yaptıkça eli alışıyor" diyerek kendime teselli vereyim :)

Takipte kalın!


6 yorum:

  1. Bayıldım ben bunlara :)Uğur böcüğü en sevdiğim 💞

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem olmuşlar canım ellerine sağlık. Alem neler yapıyor onları da gördüm gerçekten hayran kaldım. Biliyorsun benim el becerim yok o yüzden hayranlıkla bakıyorum :)
    Öperim...
    bu arada benim blog a yorum bırakmışsın Ekim ayında ancak ben daha yeni gördüm. Blogla ne kadar ilgiliyim artık sen düşün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen bir başlasan her şeyi yaparsın, sadece biraz cesaret gerek, ben seni gaza getireceğim bu gidişle :)

      Sil
  3. taşları ne ile boyuyorsunuz verdiğiniz şekilleri boyamak zor olmuyor mu mesela boyalar dağılmıyor mu

    YanıtlaSil
  4. amantanrım taşların bu kadar şeker olabileceklerini düşünmemiştim :)
    bayıldımm

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.