Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Aralık 2014 Salı

Düğün Eziyeti!

Merhaba!
 Bu video işine öyle bir kaptırdım ki video çek, düzenle, yayınla, bir ton iş yaptım, yoruldum yazacaklarımı yazamadım, okuyacaklarımı okuyamadım, perişan haldeyim.
Bu hafta her şey üst üste geldi, günler de kısa hiç bir şeye yetişemiyorum.
Arada derede cumartesi gününe bir de düğün sıkıştırdım.
Hay gitmez olaydım, sarkmış memeleri, fışkıran etleri, koca göbekleri görmez olaydım.
Daha davetiye verilir verilmez bende ki tepki şu oldu "bu düğüne gidelim zengin düğünü güzel olur"
Nedense zengin düğünlerine ayrı bir ilgim var :) Kenara köşeye sinlenip milletin dedikodusunu yapmak, ikramları bir güzel yemek, bilinmeyen bir başka hobim ☺
Eğer zengin düğününe gidiyorsanız sizlere birkaç tavsiyem var;
mümkünse en arkaya oturun, dikkat çekmeyin, herkese gülümseyin, garsonlara iyi davranın 
masanıza biri oturmaya teşebbüs ederse 'gelecek var diyerek' tehlikeyi uzaklaştırın.
Yapacağınız dedikoduların duyulmasını ve yemekleri paylaşmak istemiyorsanız masada yabancı kimse olmamalı değil mi? ☺


Masaya hakim olduğunuzu gösterin sandalyelere çantanızı, montunuzu koyun, dolu görünsün tüm sandalyeler.
Takı merasimini es geçmeyin düğün kamerasının açısını iyi ayarlayın hatta elinizdeki altını hafif sallayın ve kameraya gülümseyin, unutmayın o an ölümüne yaşayacak bir an, sonuçta sizinde düğününüz olacak ve o altın geri gelecek. Görünmesi şart.
Eğer takacağınız meblağ küçükse arada kaynayın. Hızlı adımlarla oradan uzaklaşın.
Zengin düğünlerinde merasim olmuyor ama bu kurallar tüm düğünler için geçerli ☻☺
Benim uyguladığım ve çok işime yarayan bu taktikleri şiddetle tavsiye ediyorum.
Gelelim benim gittiğim düğüne aman Allah'ım diyorum!
Yarabbim bu ne? "Çok güzeldiiii" demeyi isterdim ama hiç güzel değildi.
Zaten benim için hiç bir düğün güzel değil, neden?
Ben evlenemedim, düğünüm olmadı onların düğününü mü beğeneceğim?
Tabii bok atacağım, tabii berbat diyeceğim!
Hep aynı işte ne olacak kocaman kadınlar daracık kıyafetler giymişler lömbür lömbür et ıyggggk.
Ergen kızlar etrafta rüküş kıyafetleri ve mavi farlarıyla dolaşıp durdular.
Ulan bu nasıl zenginlik! Sonradan zenginlik böyle bir şey işte, "yazıkkkkkk kuşlar öldü"
Öldürdüler tüm kuşları, katlettiler, katiller diye bağırasım geldi bir ara :)
Böyle gereksiz bir yazının sonuna geldik, aslında yazacağım şeyler o kadar farklıydı ki
kafamı toplayıp yazamadım ☺ İdare ediverin ☻

Hepinize limonata pastadan uzak durmanızı ve beni takip etmenizi tavsiye ederim :)

Kendinize nasıl istiyorsanız öyle bakın!
İstiyorsanız hiç bakmayın!


10 yorum:

  1. Özellikle altın kısmında çok güldüm,kameraya sallayın ve gülümseyin!:) bloğunu çok beğendim takibe alıyorum.
    zeyusanka.blogspot.com.tr
    Sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
  2. Çok komik gerçekten. Büyük bir zevkle sonuna kadar okudum. Komedi gibi tespitleriniz var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm :) komik ama gerçek hepsi :)

      Sil
  3. Ay günahh :)) Çok tatlısın gerçekten canım çok güldüm şu yazıyı okurken :))

    YanıtlaSil
  4. hahaha zengin düğünü he :) Çok eğlenceli bir yazı olmuş ^^

    YanıtlaSil
  5. haha cok güzel :D Benim dügünüm cok güzeldiiiii, kuzenlerim her dügün muhabbetinde diyorlar, okadar dügüne gittik en güzeli viva ablamizinkiydi diye haha :D Darisi hatta bin kere daha iyisi senin basina güzelimmm, en önemliside iyi bir damat adayi, dügünde kolay degil ama asil mac ondan sonra basliyor :D Bak cok hosuma gitti bu tarz yazilari bekliyorum artik senden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşşekür ederim :) amin canım düğün müğün laf dediğin gibi asıl iş ondan sonra başlıyor

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.