Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Aralık 2014 Perşembe

Anneannemden Seçme Küfürler +18

Merhaba!
Bugün sizlere çok önemli bilgiler vereceğim, çok iyi okumalı hatta kaleminizi kağıdınızı hazırlamalısınız,
bakın 'önemli' değil "çok çok önemli" :)
Benim anneannem dini bütün bir kadındı, namazını bırakmaz dilinden dua düşmezdi.
Çok mütavazi, pamuk gibi bir kadındı diye  yazmayı çok isterdim ama değildi, rahmetli kıskanç ve oldukça kinciydi, kime benzemişim acaba :) 
Ahhh anneanneciğim beni sevmezdin ama bizimle yaşadığın beş sene boyunca ben seni sevdim, sevdiğim kadar da hayatın boyunca sevgi görmediğin için de üzüldüm.
Kadıncağız sevgi görmemiş ki sevmeyi, merhameti bilsin.
Ölene kadar tek derdi para,para,para ahhh işte gittin parayı napcan ama paragöz bir kadındı, Allah sizi inandırsın üzerime kıyafet alayım eve geleyim bir heves "anane nasıl olmuş?"diye sorayım bana hemen "çapıta para verme, bunları alacağına altın al" derdi. Yahu insan güzel olmuş kızım güle güle giy falan der değil mi? Yok asla demezdi, ona göre kıyafete verilen para haramdı.
Neyse süngüsü kabarmasın, Allah yerinde dinlendirsin.
Bizimle yaşadığı zamanlar küfür lügatıma çok katkısı oldu ananemin, resmen bir kültür mirası bu küfürler :) Bende bu kültür mirasını sizlerle paylaşmak ve küfür olayında çığır açmak isteyenler için kaynak olması açısından yazmak istedim. Aslında tam olarak küfür değil de deyimler ve atasözleri ama küfürlü halleri :))
Birine çok kızdınız mesela erkek arkadaşınız sizi aldattı, üzülmeyin küfrünüz hazır;
Al s.k.nden vur duvara!
Arkadaşınız size surat astı ve yanınızda suratlı bir şekilde oturuyor;
S.k.m gibi sorutma!
Hiç sevmedğiniz bir kız arkadaşınız var gıcık bir tip mesela ona;
Nekbet, cife diyebilirsiniz
Nekbet; şanssızlık.  cife; leş,iğrenç.
Sevgiliniz doğum gününüzü unuttu ve 3 gün sonra size sürpriz yaptı;
Uyan s.kim yaylaya geldi.

Aslında çok daha ağır küfürler var ama annemin ısrarları sonucu silmek zorunda kaldım.
Hatta şu an bana çok ciddi baskı yapıyor, "yazma sakın" diyor.
Bence bunları küfür gibi değil de yaşlı ninelerin söylemleri, atarlanmaları olarak okumalısınız :)

Hepinize iyi günler diler, ananelerinizin, babaannelerinizin küfürleri varsa duymayı isterim,
tabii bana etmediğiniz sürece :))))

Kendinize nasıl istiyorsanız öyle bakın, hoşça kalın!





12 yorum:

  1. Benim anneannemde de vardı bunlardan hep yazmaya çekindim ama gülümseyerek okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem de bana çok baskı yaptı ama yazdım :) sizde yazın bence çekinilecek bir şey yok

      Sil
  2. :)) Bizimkiler de hiç yoktu yaa. Dedem haberleri izlerken ederdi ama bol bol ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim hem anneannem hem de babaannem küfür ederlerdi, ama sadece evde dışarıda asla :)

      Sil
  3. Mekanı cennet olsun bayılıyorum böyle ninelere.Benim babaannem de sigara içen birini görünce eşeğin s.k.ni iç derdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaha benim anneannemimin de baş lafıdır "eşşeğin s.ki :) koptum yaaa

      Sil
  4. Aahahahaha :) ananemle pek samimi bi ilişkimiz yok küfredermi pek bilmiyom, ama rahmetli babannem hiç küfretmezdi. Yanında b.k desen baya baya azar işitirdin :) Eski İstanbullu olmasının etkisinden sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha valla bizimkilerin ağızları bayağı bozuktu ama çok tatlıydı ikisi de :)

      Sil
  5. Rahmetli dedem haberlere kızıp "geçmişini bilmem naaaptığımın" diye söylenirdi :) Şimdi yazıyı okuyunca aklıma geldi.
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah büyüklerin küfürleri çok tatlı :)))

      Sil
  6. Bunun paylaşılcak bir konu olduğunu düşünmüyorum aycan hanım.Küfürleri cinsellikten geçmiş bütün insanlar biliyor bunları tekrar yazmanıza bi anlam veremedim açıkçası.Küfür tabiki de söylenmesi gereken bir şey ama fazlası b.ktur hele öyle ağır küfürler eden birisine karşı asla tahammulüm olamaz gerek anneanem olsun, gerek annem gerek babam,gerek arkadaşım anında uzaklaşırım ordan gerekirse yüzlerine bile bakmam şayet her kelime de küfür kullanırlarsa...Ve ayrıca küfür eden kızlar,kadınlarda bana her zaman itici gelmiştir dünya da tek kadın kalmış olsa onunla evlenmem yada bi ilişki yaşamam.Sağlıcakla kalınız...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.