Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Aralık 2014 Çarşamba

2015 ve Yeni Yıl Klişesi

Merhaba!
Nasılsın; Google'da "sana bir sır vereyim mi Sebastian" diye arama yaparken bloguma toslayan güzel yurdum insanı, sağlığın yerinde mi? Beni soracak olursan aman nazar değmesin, popomu kaşıyayım
keyfim yerinde. Bu olağanüstü durumu az önce yaşanan bir duruma bağlıyorum ve sizlere bulutlardan yazıyorum. Evet yanlış okumadınız "keyfim yerinde".
Yeni yılı hiç sevmediğimi geçen sene yazmıştım şuradan okuyabilirsiniz.
Aslına bakarsanız düşüncelerim halen aynı ama bugüne özel böyle güzel cümleler yazıyorum.
"Amannn hadi bee..., amma uzattın, ne yazacaksan yaz" dediğinizi duyar gibiyim.
Bildiğiniz üzere 12 Ağustos 2014 günü Yotube kanalıma videolar çekmeye başladım.
Daha video çekmeye karar verdiğim andan itibaren bunun nasıl bir iş olduğuyla ilgili en ufak bir fikrim yoktu.
(Halen yok) Videoları çekiyordum ama düzenlemeyi bilmiyordum.
Nasıl yapıyorsun diye milleti taciz ede ede movie maker kullanmayı öğrendim.
Dandik makinemle çektiğim hiç de profesyonel olmayan videolarım çok izlendi ne hikmetse :)
İzleyen herkese çok teşekkür ediyorum, beğenmeyenlere de teşekkürler dermişim.
Ne teşekkürü be... elin kırılsın, neden beğenmiyon, neden beğenmedim tuşuna basıyon, NEDEN?
Nedenini yaz bari!!

Neyse yani youtube'da bayağı izlenir oldum, ay götüm kalktı, Allah beni napmasın :)
İnstagram'da ise yavaş yavaş ilerleyip unfollowculara saydırırken, gece gece otururken bi de ne göreyim. Nesneslis yani Neslihan beni sayfasında paylaşmış.
Ay ben ŞOK! Kısa bir şok anı ve sonrasında sevinç patlaması, Allah sizi inandırsın
zengin damat adayını bulmuş, nikah masasına oturtmuş, imzayı attırmışım gibi sevindim.
Gerisini siz düşünün.
Nesneslis'i halen tanımıyorsanız şuradan bloguna ışınlanabilirsiniz.
Zira kendisi çok alçak gönüllü ve mütevazi, iyi niyetli bir insan ☺☻♥
Çok teşşekür ederim Nesneslis
Evet ne diyordum "keyfim yerinde",ama yeni yıldan nefretim yine de geçmeyecek.
Ta kiii...  hayaller 55 kilo, hayatlar 65 olduğu sürece!

Geçen sene olduğu gibi bu yıl sonu da istatistiki bilgileri not edelim.

google+
2013 = 179 takipçi
 2014 = 584   takipçi

Gfc
2013 = 179 takipçi
2014 = 529  takipçi

Toplam tık
2013=  21.543
2014 = 135.489   
vuhuuuuuu, tıklayan eller dert görmesin :)

Herkese çok teşekkür ederim.
Önce aileme, anneme, babama, yok be Oscar mı aldık :) Abartmayalım.
Daha yolun başındayım, kendim oldukça, hırslarım olmayınca başarı geliyor galiba?
Ne derseniz, öyle değil mi?


Geçen yıl google+, gfc, toplam tık sayımı yazmışım.
Bu yıl tüm sosyal medya hesap takipçi sayılarını yazalım :)
Seviyorum bu olayı, insan sevildiğini hissediyor resmen ♥

instagram
 3040 takipçi ♥

youtube
1215 takipçi ♥

twitter
255 takipçi ♥

facebook
270 takipçi ♥

Sizler de blogunuzda istatistikleri paylaşırsanız, haber edin :)

Hepiciğinize kokulu öpücükler yollayıp, Seda Sayan'ı 2015'de tvde görmek istemiyorum.

----☺ MUTLU YILLAR ☺-----





8 yorum:

  1. başarılarının devamını diliyorum yavrucuğum diyip kafanı okşamak istedim :)
    güzel yürekli arkadaşım benim senin gönlün muhteşem olduğu için tabiki muhteşem şeyler yapıcaksın :) 2015 senin yılın olsun çok çok çok daha mutlu ol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahha :) bebeğim ya cansın ne diyeyim sana ben ☺☻

      Sil
  2. Canım benim ya okurken resmen sıcakkanlılığını hissettim! Emek verip karşılığını alman ne güzel.. Yeni yılın çokkkk daha güzellikler getirmesi dileğimle, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ♥ ☻☺ Senin de yeni yılın mutlu,huzurlu,paralı geçsin :)

      Sil
  3. bu arada zeynep çalışkan olarak instagramda takipteyim:)

    YanıtlaSil
  4. Deli kızım benim yaaa ! Seviyorum seni yaaa !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enem Neslihan :) Ben de kuzucum ☺☺♥♥♥

      Sil
  5. Deli kızım benim yaaa ! Seviyorum seni yaaa !

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.