Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Aralık 2014 Pazartesi

Alışveriş Anatomisi #3

Merhaba!
Sen kalk alışveriş listeleri hazırla, ooo alacağın şeylerin hayaliyle yan tutuş, sonra ne olsun?
Ne olsun neeeeee? Kredi kartından birileri alışveriş yapsın, kartı iptal et!
Ayrıntılar için bu postu okuyabilirsiniz.
Haram zıkkım olsun kim yaptıysa, kapınızdan icra memurları eksik olmasın,
yağmurlu günde su vereniniz olmasın inşallah!!!
Kart iptal olmadan aldığım ıvır zıvırlar ise aşağıda arz-ı endam etmekte.

yeni yıl indirimi alışveriş

Clinique'in sitesinden 3'lü  arındırıcı seti aldım.
İçinde; yüz temizleme jeli, toniği ve nemlendiricisi var.
Fiyatı 75 tl. 

Nonique Göz Kremi
Avon A-new serisinden kullandığım krem yağ bezeleri yaptı bende bu kremi doğal
olduğu için tercih ettim. Bakalım nasıl? Kullandıkça yorumları yazarım.
Lila kutudan 33 tl'ye aldım. Ücretsiz kargo.
Almak isterseniz TIKLAYABİLİRSİNİZ.

Real Techniques Miracle Sponge
Gratis'den 17.90'a aldım.
Aslında Mac pro longwear için aldım bu süngeri. 
Çünkü hiçbir fırça ile verim alamıyordum. Sevdim bu sünger ile aldığım sonucu ♥

Yves Rocher'den kayısılı peeling 12 tl.
Sevdim bu ürünüde, içinde ki kayısı parçacıkları kaya kıvamında olmasaydı eyiydi.
Cildi tahriş etmiyor ama bu konuda hassas olanlar sevmeyebilir.

Benri pamuklar ise klasik,yazmaya gerek yoktur değil mi? :)


Sizler indirimden neler aldınız?
Yorumlarınızı bekliyorum!


Takipte kalın!


3 yorum:

  1. Bugünlerde ne kadar çoğaldı bu kart hırsızlıkları:(
    Gül'e Gül'e kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. göz altlarımda çizgiler farkettiğmden beri göz kremlerine taktım kafayı. bu krem nasıl acaba merak ettim.

    bu arada, bloguma beklerim: http://memyself-makeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Paypal kullanmayı denemelisin bence. Daha güvenli bir sistem :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.