Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Aralık 2014 Salı

Kozalaktan Çam Ağacı Yapalım!

Merhaba!
Kozalak görünce dayanamam toplarım.
Toplarım, ama boyamadan öyle kalırlar, internette gördüğüm bu "kendin yap" projesini çok sevdim.
Yeni yılda geliyor, belki hediyelerimiz de gelir.
Sevgili Noel Baba; biliyorum sen Müslüman alemine pek uğramıyorsun ama bir iki hediyecik de bize getiriversen, Allah seni inandırsın her yılbaşı tavuk,çerez,meyve yemekten imanımız gevredi.
Hadi canım, beyaz sakalına kurban olayım ☺

kozalaktan çam ağacı yapımı

Kısaca anlatmak gerekirse; kozalakları akrilik boya ile boyadım, alt kısımları milyoncudan aldım.
(annem "neden milyoncu diyorsun" diyor, eeee ne diyeyim milyoncu işte.)
Silikon tabancası ile saksı kısmına yapıştırdım.

Kozalakları boyadıktan sonra istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz, vernik atıp atmamak size kalmış.
İsterseniz üzerlerine "sprey kar" sıkıp kar yağmış gibi görünmelerini sağlayabilirsiniz.
Saksılar aynı olmak zorunda değil, en küçük boy plastik saksılar da iş görür.
İçlerine kağıt koyup, kozalakları yapıştırabilirsiniz.

Nasıl yapıldığını merak ediyorsanız videomu izleyebilirsiniz.



Takipte kalın!


6 yorum:

  1. Bayıldım, bayıldım çok cici bir ağaç olmuş. Vidoenu da izledim, ne güzel anlatmışsın, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esra hanım :) Sizin gibi harika işler yapan birinden bunu duymak çok mutluluk verici :)

      Sil
  2. Yine muhteşem işler başarmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş, şahane fikir, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Gerçekten çok kolay ve şık bir çalışma ☻

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.