Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Aralık 2014 Salı

Cupcake'li Tepsi

Merhaba!
Yeni yıl geliyor ben de bir gerilme, bir huzursuzluk, mutsuzluk, sizde havalar nasıl?
Paylaşmaya bir türlü kısmet olmayan cupcake tepsimi sonunda yayınlıyorum.
Çok özenerek çalıştım ☺♥
Bir iki lafım olacak şu cupcake çılgınlığına; Allah aşkına nedir bu delilik?
Yahu ananızın karnından cupcake'le mi çıktınız?
Bazı şeylerin çok abartıldığını düşünüyorum, pompalanıyor da pompalanıyor.
Biri birinden görüyor aynısını gidip alıyor, bir bakıyorum herkeste aynı şeyler.
Orijinal olun canlarım, kopyala yapıştır olmayın, benden söylemesi.
not: cupcake yedim, vallahi keki hiç güzel değil, anamın keki daha güzel.
Siz siz olun anne kekinden vazgeçmeyin, pişman olmayacaksınız. ☺

cupcake tepsi
İki tepsi çalıştım, diğeri daha bitmedi. 
O da cupcake'li oldu, o kadar atıp tuttum ama :) 


cupcake tepsi

Kullandığım malzemeler;
Akrilik boya, mint yeşili
Caupcake dekupaj kağıdını toner ile baskı yapan bir makineden çıktı aldım.
Renkli fotokopi çeken yerlerden çıktı alabilirsiniz.
Kenarlarda ki desenleri stencil ile yaptım.
Sentetik vernik ile vernikledim ve boyutlu boncuk ile süsledim.


Satın almak isterseniz mail atabilirsiniz!
aayparcasii@gmail.com

takipte kalın!


4 yorum:

  1. çok güzel olmuş, bende tadının abartıldığını düşünüyorum, zira elmalı tarçınlı bir kekin yerini hiç bi cupcake tutamaz. Ama görünüşü ağız sulandırıyor şekerim :) Ve söylemek zorundayım ki, ben de çeyizime aldım, dayanamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görüntüsü güzel ama tadı yok, napim öyle keki :) Tabii ben de alırım ama abartmamak şartıyla :)

      Sil
  2. süper olmuş valla yaaa bayıldımmm bana görede hem tadı abartıldı hem objeleri elini neye uzatırsan cupcake dekorlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) tek değilim yaşasın :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.