Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Aralık 2014 Cuma

Mumluk Yenileme

Merhaba!
instagram'da yapılan spam hesap temizliğinden sonra ancak kendime gelebildim.
 145 fire verdim, Allah daha fazlasını göstermesin :)
Bugün sizlere "becerikli" kuzenimin berbat durumda olan mumuluğunu nasıl yenilediğimi anlatacağım.
Korkmayın video yok ☺
Kuzenim haftada 2 gün bize geliyor, eskileri yeniliyoruz, yenileri boyuyoruz ve daha bir sürü şey :)
En son sehpalarını boyamada kaldık, ben olmasam hiçbir şey yapamaz ama güzel şeyler çıkıyor ortaya ☺
Tabii işler bittikçe paylaşmaya devam edeceğim :)

mumluk yenileme

Tabii ki mumluğun ilk hali böyle değildi, ben her zaman ki gibi fotoğraf çekmeyi unuttum,
ancak  şöyle söyleyebilirim  ahşap yeri siyahtı, metal yerleri metalikti. Boyandıktan sonra ilk hali bu şekilde oldu.

mumluk yenileme
Veee son hali ☺

Nasıl yaptım;
İlk olarak zımpara yaptım, daha sonra mürdüm rengi ve beyazı yan yana bir tabağa sıkıp
fırçanın bir tarafına beyaz, bir tarafına mürdüm rengini aldım.
Boyamaya başladım, çizgi çizgi bir görünüm oluyor, ben bu görüntüyü çok seviyorum.
Boyama işlemi bitince mumların etrafına yaldızlı boya ile geçtim ve vernik attım.
Son olarak sworoski taşları yapıştırdım, işlem tamam ☺

Boyalar, akrilik boya.
Vernik, sentetik vernik.


Takipte kalın, geri kalmayın!

instagram
twitter
youtube
facebook



6 yorum:

  1. Şahane olmuş eline,zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. bir beceri bir beceri...maşallah :) senin yüzünden akrilik boya aldım, peçete aplike sıvısından aldım, bakalım neyi beceremeyeceğim göreceğiz bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy nasıl sevindim :) ilkinde olmaz ikinicide olur :) çalışmalarınızı bekliyorum :)

      Sil
    2. üstüne basa basa söylediğin halde açık olmayan bir boyanın (bana göre açıktı ama (: ) üstüne yaptığım için olmadı :(((

      Sil
  3. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/12/aycan-hayata-dair.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.