Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Aralık 2014 Cuma

Flormar Allık İncelemesi

Merhaba!
Havalar yağmurlu içimizde bir kasvet, ama  bu kasvet ve rehavete iyi gelecek  pembiş bir allık tanıtımı yapacağım.
Ayyyy ne güzel pembiş, ciciş ciciş bir giriş yaptım, kendimi tebrik ediyorum.☺



Flormar'ın Light of Flowers koleksiyonundan olan bu gül kurusu terracotta allığını
kış aylarında severek kullanıyorum. 

Ürünün tasarımı çok güzel, sağlam ve aynalı oluşu çantaya atıp çıkmalık.
Flormar'ın başarılı koleksiyonlarından light of flowers.
9g. olan allık için söylenecek tek şey "ömür biter bu allık bitmez"




Kalıcılığı çok iyi, parlak duruşuna bakıp aldanmayın yanakta öyle durmuyor.
Doğal bir pembelik ve aydınlık veriyor. 
Kendime yakıştırdığım pembelerden kendisi.

Kış aylarına çok yakıştırdığım bu güzel, cici allığı sizler kullandınız mı?

Kolaksiyon ürünü olduğu için bulamayabilirsiniz.
Flormar'ın sitesine baktım yoktu, ama kiokslarda tesadüf eseri denk gelirseniz deneyebilirsiniz.

Takipte Kalın!



4 yorum:

  1. Ömür biter allık bitmez:)))))))) pembe allıkları çok seviyorum!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha çok turuncuları seviyorum ama pembelerden de vazgeçemiyorum

      Sil
  2. geçen yazdan beri severek kullamıyorum.Okadar sürmeme rağmen üzerindeki desenler bile aynen duruyor.Ömürlük bu allık :) Yalnız sorum şu sana hangi renk rujla kullanıyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. yanakta "ben pembeyim" diye bağırmadığı için her ton rujla kullanılabilir bence, ama ben pembe alt tonlu allıkları genelde açık renk pembeler ve pembe alt tonlu nude rujlar ile kullanıyorum

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.