Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Aralık 2014 Çarşamba

"Anew Clinical Göz Kremi" İncelemesi

Merhaba!
Size bir kötülük yapayım mı? "Merhaba canım merhaba canım nasılsın aşkım ,iyiyim tatlım"
Evrim Akın'ın bu saçma tekerlemesi dilinizden düşmeyecek işte şimdi yandınız ☺☺ hahahaha
Neyse yaşasın kötülük diyerek bir başka kötü ürüne geçiyorum.
Kullanmaya başladığımda 'göz altlarım nemlenecek, şenlenecek' dedim, ama yok valla
hiç sevemedim bu kremi. 

Anew clinical göz kremi
Yaklaşık 1 ay kullandım, bir baktım yağ bezeleri oluşmuş sağ gözümün altında, önce anlamadım sinir oldum neden oluyor bu beyaz beyaz şeyler dedim.
Kullandığım tek farklı ürün bu kremdi, kullanmayı bırakınca garip bir şekilde yağ bezeleri de ortadan kayboldu. Daha önce Nivea'nın göz altı kremini kullanmıştım böyle bir problem yaşamamıştım.
Avon'un renkli kozmetik ürünlerini kullanıyorum, performansı iyi olan var, kötü olan var.
Yüz için olan kremlerini hiç kullanmamıştım demek ki bana iyi gelmiyor.
İnstagram'da paylaşmıştım bu sorunu birçok kişi aynı problemi yaşamış.
Genel olarak memnun kalınmayan bir ürün galiba.
Sizler kullandınız mı? Kullanan varsa haber etsin ☺

Anew clinical göz kremi
Çift fazlı bir ürün turuncu kısım göz kapağı için, alt kısım göz altı için.

Kendinize nasıl istiyorsanız öyle bakın!

Takipte kalın!
instagram
youtube
twitter




3 yorum:

  1. anew serisi +40 yaş diye biliyorum ben :) onun haricinde de ben avon un hiçbir cilt kremleri ve makyaj temizleyicilerinden memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,ben de yeni bir blog açtım bakmak istersen çok sevinirim!:)hemen ekliyorum bu arada:)Sevgilerimle!..

    YanıtlaSil
  3. ben de kullandım ben memnundum aslında nemi yeterli gelmiişti 20 yaşındayım çok kuru değil göz altlarım ama o kaş jeli mi ne o turuncu şey iğrenç. bir işine yaramıyor vallahi. Bitirdim stoğumdaki ürünleri satışa sundum. bloguma beklerim
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.