Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Aralık 2013 Pazar

2. Çekilişim :) Şanslı Kişi Sen Olabilirsin!

Çekiliş KAPANDI 
Yapılan katılımlar çekilişe dahil edilmeyecek.
2. Çekilişim :)   Şanslı Kişi Sen Olabilirsin!

Merhaba!
Yeni bir çekiliş hazırladım.
Uzun zamandır 2. çekilişim ne olsun diye düşünürken böyle bir çalışma geldi aklıma.
Vintage çalışmak çok zevkliymiş. 
Umarım beğenirsiniz.

Bu çekilişim biter bitmez bir tane daha çekiliş yapacağım.
İster büyük kolyelerinizi, ister kalemlerinizi yada şişlerinizi koyabileceğiniz bir kutu.
Şartlar çok basit. 


çekiliş

mum eskitme

vintage kutu

vintage kutu
Örnek olarak kolyelerimi çektim.
Kolyeler çekilişe dahil değil :=)


- Çekiliş blogumdan ve instagramdan olacak
- İster instagram'dan isterseniz blogdan katılın.
- Sadece çekiliş için açılan bloglar katılamıyor.
Hem blog hem de instagram'dan  da katılabilirsiniz +2 hakkınız olur şansınız artar :)
-Kargo Bana Ait.
-8 Aralık Son katılım tarihi

 Blog'dan katılacaklar için  Şart
"Bu siteye katılın" kısmından bloguma üye olup ve Google+'da beni  takibe almanız ve  bu postun altına mail adresiniz ile birlikte yorumunuzu bırakmanız.

instagram'dan katılacakların tek yapması gereken 
instagramdan takip beni edip http://instagram.com/aycn_hayatadair
 Bu fotoyu  @aycn_hayatadair #hayatadair hastagi ile paylaşmak.



Blogu olan arkadaşlarım çekilişimi duyururlarsa mutlu olurum
sevgiler :)

51 yorum:

  1. :) Hadi hayırlısı, ben de varım öyleyse bu çekilişte :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çekilişin hayırlı benim şansım bol olsun :))
    http://cansanat.blogspot.com/2013/11/cekilis-haberi.html resmiyle birlikte duyuruyu yaptım.
    cansanattasarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir çalışma olmuş, görselini çok beğendim.
    bende katılmak istiyorum.
    GFC ve G+ da uykusuz balik kullanıcı adıyla takipteyim.
    uykusuzbalik@gmail.com
    herkese bol şans diliyorum ama çekilişi ben kazanayım

    YanıtlaSil
  4. G+ ve GFC den takipçinizim.. Esra Ebru Bolat adı ile.

    Mailim : esra_ebru_46@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Her ikisinde de takipçinim ben de istiyorum :)
    themarmara86@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. bende varım :) vintage hep sevmişmdir benim olsuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnn:) emelyapar@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. mrb.suzan7814 kullanıcı adıyla izlemedeyim.G+ da da takibe aldım.

    sevgiler..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Bol izleyici kazandıran bir çekiliş olur umarım. Şans benden yana olsun :)
    safakkrdnz@gmail.com
    sizi de benim bloga beklerim
    http://safagindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. merhaba gfc ve g+:Elif Ekici
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    cok guzel olmus ellerinize saglıkk..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    hadi hayrlısı olsun =)

    YanıtlaSil
  11. begum.kolcu@gmail.com
    ellerine sağlık harika olmuş
    umarım bu sefer şanslısı ben olurum :)

    YanıtlaSil
  12. nilkay_21@hotmail. com
    Buna bayıldım inşallah benim olur ;) herkese bol şans....

    YanıtlaSil
  13. Merhaba sitenize katıldım çok şık elinize sağlık
    leylagnr@yahoo.com

    YanıtlaSil
  14. Çok güzelll olmuş bende katılmak istiyorum :)) ylmazmeltem3@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Çok şık bir kutu olmuş. Ellerine sağlık.
    swift ismiyle GFC'te, betül öner kaya ismiylede Google + ve instagramda takipçinim.
    betus_806@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Bende varım bende benim olsun benimmmmm:)

    YanıtlaSil
  17. ÇOK ŞIK BİR KUTU
    rüya İSMİ İLE TAKİPÇİNİM.
    BLOĞUMDA DUYURDUM.
    http://ruyakiiz.blogspot.com/2013/11/cekilis-haberi.html
    MAİL ADRESİM: cigdem.guncan@gmail.com
    HERKESE BOL ŞANS.

    YanıtlaSil
  18. selamlar gfc yaşamın kıyısından pelin adıyla takipçinizim
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. slm ;izleyiciniz oldum ve çekilişi facemde paylaştım linkim;https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10200676079773632&id=1510047862
    yakamozperi@hotmail.com
    aslı üstün

    YanıtlaSil
  20. https://twitter.com/denizgunerkrbs/status/399965800980701184 bloğunuzu ve google + hesabınızı deniz güner karabaş adıyla izliyorum denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. çok güzel ellerinize sağlık
    gfc yıldız
    g+ yıldız yıldız
    ismi ile takibe aldım
    yildiz111@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. merhaba aycancımm çalışmana bayıldım ellerine sağlık. tabii ki ben de katılıyorum :) kumasoyunlari@gmail.com ;) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  23. mrb, hediye kutu çok güzelmiş kedili :)
    beğendim,
    katılmak istiyorum,
    gfc'den izleyiciniz oldum ve google plus'tan gönül tekin olarak ekledim.
    Gönül tekin
    tutku_782@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. slm izleyicinm aynı isimle çevrelere ekledim
    daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. merhaba çekilişte herkese bol şans diliyorum
    bloğumda duyurdum
    http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/2013/11/cekilis-haberleri.html
    mrlcagliyan@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba GFC VE GOOGLE+ Su Ştürk olarak takipteyim susturk@mail.com :)

    YanıtlaSil
  27. gfc nisamla
    google + https://plus.google.com/115708907017204624941/posts
    yagmur812@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. evet bende blog hayatıma yeni başladım ve yeni arkadaşlar edinmek güzel olacak
    minaybutikkurabiye@gmail.com
    minaybutikkurabiye.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. vintage olan her şeyi seviyorummm, ben ayfer çakmak adresim aymutfak01@gmail.com bu arada yemek yapmayı seviyorsanız beni de takibe alabilirsiniz, denemiş ve beğenilmiş tariflerim var

    YanıtlaSil
  31. GFC, Bloglovin ve Google+'tan izleyicinim.
    Google+'ta çekilişi paylaştım:
    https://plus.google.com/100216833469924977093/posts/J2vTTgtVLF9


    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. G+ da paylaştım canım, umarım katılıma faydam olur, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  33. Merhaba, çok güzel bir kutu ellerinize sağlık GFC ve G+ dan takipteyim
    sevgiler
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. merhaba gfc ve g+ da nurgül beyaz adıyla takipteyim
    herkese bol şans kutu gerçekten çoook güzel bayıldım inşallah bana çıkar :)
    nrgl.byz.93@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. merhaba
    çok çok güzel bir kutu :)
    gfc ve g+ da izleyicinim
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. Blogunu Yasemin Yiğit adıyla takip ediyorum.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    Google + Yasemin Yiğit adıyla çevrelerime ekledim : https://plus.google.com/u/0/100045726474994448698/posts

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  37. bize de bir gün kader güler diyerek katılıyorum :D
    gfc de sinem pehlivan olarak takipteyim
    aynı isimle g+da çevrelerime ekledim
    https://plus.google.com/111737214679859198498/posts
    mail: blue_girlsinem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. Merhabalarr Esra Temel adıyla takipteyim.
    esrailemoda@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Melike Şen izlemeye aldım

    sona6784@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. g+ dan takip ettim
    gfc den aybuke067 olarak takip ettim
    https://plus.google.com/u/0/116636425578028922973/posts
    fatma özdemir
    fsonmez44@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Aycancım hayırlı olsun çekilişin,

    g+ ve gfc den takipçinim, bloğumda paylaşımını da yaptım,
    http://sedefinevreni.blogspot.com/2013/11/kasm-cekilisleri.html

    bende beklerim çekilişime, sevgilerle

    YanıtlaSil
  42. Merhabalar
    Hayırlı olsun çekilişiniz
    G artı dan atkibe aldım, delikisrakanne adı ile takipçinizim.
    Umarım bana çıkar. delikisrakanne@gmail.com
    blogumda paylaştım

    YanıtlaSil
  43. çok beğendim inş çekilişin tahlihlisi ben olurum istenilenleri yaptım :) tugcee_aly_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. gfc de selinay ismiyle takipteyim g+ da selinay çakır olarak takipteyim.
    mail adresim cakirselinay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. merhaba
    gfc ve g+ da nuray beyaz olarak takipteyim
    nuraybeyaz.91@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. izleyicinizim. google+da takip edip, çekilişi duyurdum. inşallah bana nasip olur:)

    https://plus.google.com/u/0/106867748087147896360/posts/cGBeRZhE5Eu

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. merhaba;;;
    GFC :betul adıyla takipteyim

    g+: betul adıyla takipteyim

    Mail : betul.gokpekin@gmail.com
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  49. Merhaba
    Ben bu çekilişi kaçırmışım :( artık bir daha ki sefere diyelim :)
    Takipteyim, bende beklerim bloğuma, sevgiler
    http://zeyno-modalisa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelirim tabii ki cnm . bir daha ki çekiliş yakında :)) sevgiler

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.